Bewertungen von Harmony Bussum
Neue Beurteilungen
saskia
het was weer top!
Nick
Eten was goed en warm en de bezorger was ook op tijd wat wil je nog meer?
saskia
We hadden stokbroodje warm vlees besteld, maar helaas was het niet echt warm meer, jammer, want de smaak was prima
Karin
snelle bezorging, goede kwaliteit, aanrader!
Jh
Gerard
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Bestelling kwam helaas door drukte niet op de afgesproken tijd.
Bert
Gewoon heel lekker eten
Jeroen
Goede maaltijd en prima van smaak. Bezorging was binnen 20 minuten, voor mij ok
saskia buising
helemaal top
Jan
Was weer heerlijk!
Nick
Op tijd en lekker
Rob Kam
Ik bestelde een FoeYongHai en BabiPangang met nasi en bami. Kwaliteit was uitstekend. Goede smaak. Heerlijk vlees en ei. Temperatuur was ook uitstekend. Bezorging was op tijd zoals afgesproken. Werd tussendoor via email op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Al met al ben ik zeer tevreden over het restaurant!
saskia
We hebben weer heerlijk gegeten, het is altijd goed bij deze zaak en heel veel keus. Jammer dat de bezorger niet beter luisterde waardoor hij veel langer onderweg was.
EdL
De bestelling was keurig op tijd en smakelijk. Ook heerlijk warm. Voor herhaling vatbaar.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Trudy van Groenesteijn
Heerlijk gesmaakt en was lekker warm
Lobee
Goede ossenhaas, alles perfect en lekker warm en smakelijk én genoeg voor twee dagen!
Sandra
Het smaakt elke keer zoooo lekker!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Bert
Heerlijke patat met lekkere saté Top menu
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jeroen
Prima eten goed van smaak, in ons geval snelle bezorging.
Melanie
Wij eten elke keer weer heerlijk het eten is goed van smaak.
saskia buising
jammer dat de bezorger niet luisterde naar mijn aanwijzing, daardoor duurde het allemaal langer en was het eten niet warm meer
Trudy van Groenesteijn
Het eten was heerlijk en ook warm
Bert
Heerlijk combinatie menu : Nasi/Bami en foeyong hai/babi pangang Niet te pikant gewoon lekker
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Diederen
Dick Schijff
Estjer
Zoals altijd vlotte en vriendelijke bezorging en erg lekker eten!
Nicole
Super vriendelijke bezorging!
F. Heinhuis
De zelfgemaakte loempia s waren anders Teveel prei erin sowieso En de buitenkant was zacht Niet lekker dus
Ruud
Prima zaak
Tina
Snel, alles warm en krokant. Heerlijke snacks. Aanrader!
Bert
Lekker eten en super snel geleverd
Gerard
Bestelling mooi op tijd geleverd en was weer heerlijk.
Joop
Snel en warm bezorgd. Heerlijk gegeten.
Peter
Gerrit
Wederom goede kwaliteit Chinees eten en bezorging zoals afgesproken.
Doreen
Snel bezorgd en altijd erg lekker. De lekkerste mihoen Singapore. Gyoza ook altijd een succes. En de eigen loempia is een aanrader
Twan
Dick Schijff
Monique
Fantastisch lekker gegeten,alles goed gebakken,warm en lekker. Binnen drie kwartier bezorgd en dat op een zaterdagavond. Vriendelijke bezorger. Echt de complimenten en mensen bestel hier!
Ali
Heerlijke eigen gemaakte loempia
Annemieke
De bezorger was vriendelijk en het eten was warm. Bij de bestelling (17.40) kon ik een tijd kiezen. 18.30 Uur was de eerste mogelijkheid, of zo snel mogelijk bezorgen. Ik koos voor zo snel mogelijk met de verwachting dan uiterlijk 18.30 uur het eten te hebben. Per mail werd na een kwartier gemeld dat het eten er om 18.55 zou zijn. Het was er uiteindelijk om 19.08. De dingen die ik in de opmerkingen had gezet waren netjes verwerkt. Ik had o.a bij de Koe Lu Yuk gevraagd om de saus apart. Dit deed ik omdat wij het deeg knapperig lekkerder vinden. Helaas lag het op een laag ananas wat lekker is maar waardoor het deeg toch zacht werd. Dat was dus niet zo'n succes. De hoeveelheid van een combinatiegerecht is genoeg voor een gezin dat veel rijst / bami eet en de andere gerechten als aanvulling. 2 grote bakken nasi/bami en 2 gerechten. In de bami zit naast bami ham en prei (geen ei). Fijn dat er voor gezinsleden die niet van Chinees houden ook patat besteld kan worden. We zullen nog wel eens
Ramon
Wilma
Was weer super bezorgd en heerlijk gegeten!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Diederen
Bezorging was wel goed maar had vroeg genoeg besteld maar bezorging was half uur later dan we hadden aangegeven. Verder is het een goede Chinees en je krijgt veel eten voor je geld en goed van smaak. Zeker een aanrader. đ
Dick Schijff
Zeeeer goed
Irene
Ik werd nog even gebeld om me te wijzen op een gerecht dat, op een andere manier besteld, goedkoper kon en of ik dat wilde veranderen. Heel attent! En het eten is prima!
Gerrit
Wederom prima maaltijd. Later geleverd dan afgesproken. Hierover werd ik gebeld.
Conno van Wijn
Altijd smaakvol en ouderwets genieten bij Harmony.
Trudy van Groenesteijn
Het was heerlijk. Lekker warm
Blom
Goed verzorgd en en op tijd gebracht Dank
Dick Schijff
Zeeeer goed
Annika
Altijd zo lekker
Susan
Goede Chinees al jaren hun moeder en vader zijn er mee begonnen hun ouders zullen mij kinds wel herkennen. Tien ze nog klein waren net als hun kinderen
Bep diederen
Voor het eerst gebruik gemaakt van bezorgen , moet zeggen dat is goed bevallen. Compliment voor het op tijd bezorgen . En het eten was weer goed.
Joop
Prima đđ
pieter
Gerard
Het eten was heerlijk lekker mihoen met kip tauge en champignons en de tjap tjo was ook lekker ga zo door mensen groetjes van gerard en monique
Hans
Smaakte prima en werd keurig op tijd bezorgd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
M
Super heerlijke Peking eend . Snelle bezorging .
M
Peter
Als nieuwe bewoner in Bussum zoekt men al snel naar een Cinees restaurant die ook thuis bezorgd, nou wij hebben dat gevonden. Een aantal keer al hebben wij eten besteld bij Harmony, het eten was heerlijk en de bezorging best snel, een dubbeldik compliment van ons dus.
Willemijn
Eten was goed! Bami heerlijk vers gebakken en heel malse kip sateetjes!
De Berg
We hebben heerlijk gegeten. Mooi op tijd en goed warm.
Gerard
Foe hai met bami wassen heerlijk ga zo door toppers
Nick
Coen
We hadden foe jong hai met nassi besteld, deze was op tijd klaar, goed warm en heel lekker.
Hans
We hebben weer genoten. Was heerlijk en op afgesproken tijd geleverd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Gerard
Het eten was heel lekker hete kip met bami en ook de snacks toppie
Otto Bekius
Het eten was lekker
gerard wilgenburg
heerlijke kip kerrie en snacks toppers zijn jullie gerard
J.Langelaat
3 kwartier is wel lang
Ruud Reenen
Uitstekend!
h.o.muhren
loempia geweldig, maar de gerechten helaas veel te zout.
Hans
Nieuw menu geprobeerd, was weer heerlijk.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Trudy
Heerlijk gegeten! Top. Vriendelijke bezorging ook.
L
Heel blij met Harmony bij ons in de buurt! Vriendelijk personeel, eten altijd op tijd klaar, goede snacks, top patat, goed Chinees eten, normale prijzen: echt alles top. Bedankt!
Sandra Ruiters
Dit was mijn eerste bestelling bij Harmony en het was heerlijk!!
Gerrit
Prima , wederom.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Han
Eenvoudige bestelprocedure snelle terugkoppeling en levering op aangegeven tijdstip. Kan niet beter!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Dick Schijff
Monique
Super lekker, heel snel,heel warm, aardige bezorger. Vandaag voor een grotere groep besteld en alles klopte wederom. Ik wordt echt blij van een bedrijf wat het zo goed doet.
Coen
De bestelling was op tijd klaar en het eten was heerlijk
Jasper
Charles
Alles wat jullie maken is echt top Ik bestel ook wel is ergens anders maar jullie springen er echt uit. En bezorgt door toppers super.
saskia buising
We hebben weer heerlijk gegeten
Yvon
Goed van smaak en keurig op tij bezorgdâŠ
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Coralie
Jullie nieuwe medewerker, fantastisch, wat een aanwinst .. zo gezellig , adrem, topper
Hans
Zoals altijd weer heerlijk en op afgesproken tijd bezorgd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Reinier
De âzelfgemaakteâ loempia is zoals een loempia moet zijn. Weg met die nep snackbar loempiaâs! Heerlijk gegeten en bezorging zoals altijd stipt op tijd.
Claudia Kriek
Was weer heerlijk en snelle levering!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
saskia buising
we hadden babi pangang, die was echt super! Heerlijk gekruid, lekker pittig en we hadden ook foe yong hai, die was ook geweldig met veel kip, volgende keer weer, dank je wel voor het lekkere eten
Hans
Op tijd bezorgd en was weer heerlijk
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
saskia buising
We hebben heerlijk gegeten, was ruim voldoende
R
Waarom moet het in het Engels we wonen hier in Nederland !! Zeer slecht zeker voor oudere mensen ! Gewoon weer naar het Nederlands brengen zodat iedereen begrijpt wat er moet gebeuren om iets te bestellen
Coen
De foe jong hai was heerlijk met ook perfecte nasi
Ina van der Vegt
Goed verzorgd eten. Goede hoeveelheid per portie. Fijn om een mail te ontvangen als het onderweg is Weet je dat je de tafel klaar kunt zetten Prijs kwaliteit is ook goed
Hans
Harmony is echt een goede zaak. Vriendelijke mensen. Lekker eten voor een redelijke prijs. Laten bezorgen gaat ook prima.
Coen
De foe jong hai was heel erg goed met ook erg lekkere nasi erbij. Het was op tijd gereed en de totale bestelling was dus helemaal in orde.
Monique
Wederom super lekker gegeten. Deze keer patat,Alles heel warm,en goed verpakt. Werd gebeld dat de bezorger onderweg was, maar dat ze mijn ijsje vergeten waren en dat er al een 2e bezorger onderweg was. Wat een Top service. En ook chinees eten hier bestellen is aan te raden.
Joop
Top !